۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

؟ !

بی ربط و با ربط،نمیدونم!شاید با خودت بگی این نوشته چه ربطی به فضای وبلاگ من داره، و شاید بگی اتفاقای این روزا جو گیرش کرده،فرقی نمی کنه جو گرفتن یا هر چیز دیگه فقط دوست دارم بدونی من نه قصد تحمیل کردن عقیده خودم و دارم نه از شخص یا گروه خاصی طرفداری می کنم فقط این یادداشت یه جورایی روی شونه هام سنگینی می کرد.
می خوام به کمک تو یه ذره از سنگینی این بار رو کم کنم.

این روزا همه جا صحبت از درگیری و ریخته شدن خون عده زیادی از مردمه تمام سایت های خبری-
شبکه های تلویزیون داخل و خارج همه بحث داغشون شده همین چیزا تو یه شبکه گفته می شه که عده ای اغتشاش گر از فضایی که بعد از انتخابات در کشور به وجود اومده سوء استفاده کردن و به خیابونا ریختن و امنیت و از مردم گرفتن یه شبکه دیگه می گه به علت تقلبی که در انتخابات به وجود اومده مردم به نشانه اعتراض به خیابونا ریختند و به جای شنیدن پاسخ به اعتراضشون هر روز شاهد کشته شدن عده زیادی از افراد بیگناه هستن .
یکی حق رو به مردم میده و می گه تا کی باید در مقابل این همه دروغ و پلیدی ساکت موند،چرا باید خون این همه بیگناه به ناحق ریخته بشه و یکی دیگه دقیقا" خلاف این نظر رو داره و می گه حقشونه حتمأ خودشون دوست دارن این وضعیت و که به خیابونا هجوم اوردن.
به راستی
ادم حرف گروه رو باید باور کنه ؟! کی راست می گه ؟! این وسط حق با کیه ؟!
و هزاران سوأل که تو ذهنم نقش بسته و هنوز براش جوابی پیدا نکردم.

حالا من حرفام و زدی،حرفام و شنیدی.... حالا می خوام از تو کمک بگیرم،می خوام از اندیشت بدونم،و
می خوام تو هم به یکی از هزاران پرسشی که این روزا من رو هم مثل شاید خود تو درگیر کرده پاسخ بدی تا شاید دونستن اینکه با من هم عقیده ای یکمی از بار اندوه و تنهاییم بکاهه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر