۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

مطالب زیبا

*هیچ چیز سخت تر از انتظار نیست،ان هم انتظار لحظه ای که یک اشنا صدایت کند و به تو بفهماند که دوستت دارد اما هر چقدر که انتظار هم سخت باشد به ان لحظه زیبا می ارزد،پس انتظار می کشم تا ان لحظه زیبا نصیبم شود.

*چرا نوشتم در برگ تنهاییم برای تو نمی دانم...شاید که روزی بخوانند بی تو عشق مرد.

*چقدر سخته دلت بخواد سرت و باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر اوار غرورش همه وجودت له شده!
چقدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هات و خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه که هنوزم دوسش داری!
چقدر سخته تو خیالت ساعت ها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچی به جز سلام نتونی بگی !
چقدر سخته گل ارزوهات و تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی و اون وقت اروم زیر لب بگی
گل من باغچه نو مبارک !

*منتظر کسی بودم. . . که نیامد ! بهتر بگویم امد و رفت . . . به گمانم دریا چشمی برای گریستن نداشت ورنه ان پرنده بی جفت به جای نم نم یکی قطره باران چشم به راه دو دیده من از دریا نمی گریخت.

*هر بار کودکانه دست کسی را گرفتم گم شدم،انقدر که در من هراس از گرفتن دستی هست ترس از گم شدن نیست.

*تو همانی . . . تو انی که بس می ستایمش
عشقمان،شیفتگیمان،دلدادگیمان،عشق بازیمان
تو انی که مرا افسون می کند،تو انی که مرا در اغوش گرم و مهربانش می فشارد،تو انی که برایم از محبت می گوید،به خنده با شوخی با شعر،تو انی که خواهانم بوسه ام را نثارش کنم،تو ستاره پر تلألو اسمان زندگی من هستی.

*دعا می کنم که هیچ گاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم.

*نذار باور کنم تنهای تنهام،نمی خوام با کسی غیر از تو باشم،می خوام از خوابی که لحظش یه ساله برای دیدن روی تو پاشم،اگه تو باشی و دنیا نباشه . . . می شه با تو همه دنیا رو حس کرد
همه دنیا بیاد و تو نباشی ، دلم دق می کنه از این همه درد . . . تموم زندگیم و زیر و رو کن، که بی تو دلخوشیهامم گناهه . . . خودت باش و من و دیوونگی هام، فقط با تو دل من رو به راهه،بذار باور کنم این و که با عشق،حقیقت می شه تو افسانه باشه،می شه افسانه ها رو زندگی کرد،اگه حق با من دیوونه باشه . . .

*تو رفتی بی من اما من دوباره / دارم از تو برای تو می خونم
سکوت لحظه های تلخ و بشکن / نذار اینجا تک و تنها بمونم
حالا هر جا که هستس باورم کن / بدون با یاد تو تنهاترینم
هنوزم زیر رگبار ترانه / کنار خاطرات تو می شینم. . . !

* رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم ! بی تو من اسیر دست ارزوهای محالم
یاد من نبودی اما ، من به یاد تو شکستم ! غیر تو که دوری از من،دل به هیچ کسی نبستم
هم ترانه یاد من باش ! بی بهانه یاد من باش ! وقت بیداری مهتاب،عاشقانه یاد من باش !
اگه باشی با نگاهت می شه از حادثه رد شد!می شه تو اتیش عشقت گر گرفتن و بلد شد !
اگه دوری،اگه نیستی،نفس فریاد من باش !
تا ابد ، تا ته دنیا ،تا همیشه یاد من باش !

*سنگا گریه نمی کنن اما اگرم گریه کنن خاک می شن،پس ببین با دل سنگی من چه کردی بی انصاف.ادم ها به بیوفایی عادت دارن،سنگام به بیوفایی ادم ها عادت می کنن.این بغض های خورد شده تقدیم به تو تا یکم دلت اروم شه .

*اغوش گرم تو،امن ترین اغوش هاست،و شانه های تو،بهترین تکیه گاه خستگی،پس بدان،جاودانه دوستت دارم.

*من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من . . . من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.

*دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر